FANDOM

Голова Городоцької районної ради Львівської області. Член партії ВО "Батьківщина".
Medium polumackanich

БіографіяEdit

Полумацканич Василь Андрійович народився 21 вересня 1957 року в с.Великі Глібовичі Перемишлянського району Львівської області.

ОсвітаEdit

З 1969 по 1972 роки навчався у Велико-Глібовицькій восьмирічній школі, з 1972 по 1974 роки – у Бібрській середній школі. У 1974 р. вступив на санітарно-гігієнічний факультет Львівського державного медичного інституту. В 1980 р. закінчив інститут та був направлений на роботу в Тернопільську санітарно-епідеміологічну станцію на посаду санітарного лікаря з гігієни праці.

Трудова діяльністьEdit

  • 1980-1985 рр. – працював на посадах завідувача відділенням комунальної гігієни та завідувача санітарно-гігієнічним відділом Тернопільської санітарно-епідеміологічної станції.
  •  В липні 1985 р. переведений на посаду головного лікаря санепідемстанції Тернопільського підвідділку Львівської залізниці.
  •  В квітні 1987 р. призначений заступником головного лікаря Львівської залізниці.
  •  З 1992 р. по березень 2001 р. працював головним лікарем санаторію-профілакторію Львівського локомотиво-ремонтного заводу.
  •  З березня 2001 р. по квітень 2006 р. – головний державний санітарний лікар Городоцького району. У 2002-2006 рр. – депутат Городоцької районної ради.
  •  20 квітня 2006 р. обраний головою Городоцької районної ради V скликання.
  • 23 листопада 2010 р. на першій сесії районної ради VI скликання заново обраний головою Городоцької районної ради.

Політична діяльністьEdit

Зафіксовані порушення та інцидентиEdit

Лоббізм та прикривання злочинних інтересівEdit

[цей розділ потребує уточнення]

Незаконні операції із земельними ділянкамиEdit

[цей розділ потребує уточнення]